پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برتر و امپراتوری لوازم خانگی در جهان - برترین فایل ها

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برتر و امپراتوری لوازم خانگی در جهان
  • شناسه : 4180
  • فرمت اصلی : pptx
  • تعداد صفحات : 114
  • حجم فایل : 0.73 مگابایت
قیمت : 320000 تومان
  • در صورت مغایرت با توضیحات
  • از طریق چت انلاین و واتساپ
  • دانلود سریع پس از خرید فایل
  • در هر زمان با چند کلیک سریع

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برتر و امپراتوری لوازم خانگی در جهان

شرکت بوش در تجهیزات برقی و مهندسی تخصص دارد. این شرکت یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان تجهیزات خودکار است. آنچه که کسب و کارهای وابسته به این گروه را سر پا نگه داشته است، خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات همراه با اینترنت اشیاء و اتوماسیون در سراسر صنایع مختلف است.

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

این شرکت در بخش‌های کسب و کار از قبیل راهکارهای حرکتی، راهکارهای صنعتی، اجناس مصرف‌کننده و فناوری انرژی و ساخت و ساز فعالیت دارد. بخش راهکار حرکتی شرکت ۶۰ درصد از کل فروش را به اختصاص داده است در حالیکه فناوری صنعتی، اجناس مصرف‌کننده و فناوری انرژی و ساخت و ساز به ترتیب ۹%، ۲۴% و ۷% از کل فروش را دارند.

بازاری که شرکت بوش در آن فعالیت دارد پر از محصولات تقلبی و تولیدکنندگان مختلف است. بازاریاب‌های فروش، تامین‌کنندگان / تولیدکنندگان کوچک و بازارهای خاکستری نیز وجود دارند که روی فعالیت بازیکنان در صنعت تاثیر می‌گذارند.

عملکرد شرکت‌هایی که در صنعت تجهیزات برقی فعالیت می‌کنند به عوامل متنوعی از قبیل دسترسی به زیرساخت، شبکه، هزینه نیروی کار، مقررات دولتی، دسترسی به تامین‌کننده و قدرت چانه‌زنی بستگی دارد.

تجزیه و تحلیل مشتری در راهبرد بازاریابی شرکت بوش در بخش‌های محصولات مختلف فعالیت دارد. بنابراین گروه‌های مشتری آن از خرده‌فروشان و نیز گروه‌ مشتری بی‌۲بی تشکیل شده اند.

مشتریان خرده‌فروشی در گروه سنی ۲۰ تا ۴۵ سال هستند و اغلب درآمد آنها بالا و متوسط رو به بالا است که اکثر آنها اجناس مصرف‌کننده می‌خرند در حالیکه گروه مشتری بی۲بی از شرکت‌های خودروسازی، عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان تشکیل می‌شود.

از راهبردهای فروش شرکت بوش و راهکارهای آن برای افزایش فروش و بالا بردن ارزش سهام این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عرضه محصولات متنوع: معاملات کاری در محصولات اصلی از قبیل ترمز، فرمان، لوازم برقی، خودرو برقی، موتور استارتر و سیستم‌های فرمان؛ سیستم‌های سوختی، ژنراتورها، محصولات صنعتی، فناوری بسته بندی و اجناس مصرف‌کننده؛ و لوازم خانگی، ابزارهای برقی، سیستم‌های امنیتی، محصولات ساخت و ساز و غیره.

شبکه قدرتمند شرکت‌های وابسته: ایجاد محصولات با کمک شرکت‌های وابسته در کشورهای مختلف به این شرکت کمک می‌کند تا در بین رقبا بتواند جایگاه خود را حفظ کرده و در سطح جهانی فعالیت کند. بوش در کشور آلمان ۱۳۳٫۹۷۴ شرکت وابسته، در اروپا ۱۰۲۶۸۰ شرکت، در آمریکا ۴۲۶۲۷ و در آسیا و سایر کشورها ۱۱۰۰۰۰ شرکت وابسته دارد.

 

 

فهرست:

معرفی شرکت بوش

حوزه‌های فعالیت شرکت بوش

تاریخچه شرکت بوش

چشم انداز شرکت بوش

ماموریت شرکت بوش

مدیریت دانش در شرکت بوش

انتقال دانش در شرکت بوش

کارگاه‌های انتقال دانش خبرگان بازنشسته در اشتوتگارت

اهمیت مدیریت دانش در بوش

نقشه دانش در بوش

فرهنگ مدیریت دانش در بوش

استراتژی‌های برند بوش در راه جهانی شدن

فروش کارآمد و خدمات به مشتریان

اتومبیل امن‌تر، پاک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر

اهمیت دادن به نقش همه کارمندان

فیس‌بوک ابزاری تبلیغاتی در دست برند بوش

راهبردبازاریابی و فروش امپراطوری بوش

دلایل موفقیت شرکت بوش

محصولات شرکت بوش

آمیخته بازاریابی در شرکت بوش

ماتریسBCG  درشرکت بوش 

چارچوب VRIO

استراتژی بازاریابی بوش

  مزیت رقابتی شرکت در استراتژی بازاریابی بوش

ارزش ویژه برند بوش

تجزیه و تحلیل رقبا در استراتژی بازاریابی بوش

تجزیه و تحلیل بازار بوش

تجزیه و تحلیل PESTEL و تجزیه و تحلیل محیط

تجزیه و تحلیل بازاریابی Bosch 5C(5C-Marketing)

منابع و مآخذ

 

 

    قیمت : 320000 تومان

    خرید و دانلود

    • پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برتر و امپراتوری لوازم خانگی در جهان

    • شناسه محصول :4180
    • موضوع : مدیریت
    • فرمت اصلی فایل : pptx
    • تعداد صفحات : 114
    • حجم فایل: 0.73 مگابایت
برای دانلود فایل کافیه روی دکمه "خرید و دانلود" کلیک کنید تا صفحه "پیش فاکتور خرید" برای شما باز بشه و توی این صفحه مشخصات خودتون رو با دقت ثبت کنید و روی دکمه "پرداخت آنلاین" کلیک کنید و بعد از اینکه توی صفحه بانک مشخصات کارت بانکی خودتون رو ثبت کردید و پرداخت انجام شد ، صفحه دانلود فایل باز میشه و می تونید فایل مورد نظر رو همراه با فایل هدیه به راحتی دانلود کنید.
توی سایت درآمد برتر برای هر خریدار یک فایل هدیه در نظر گرفتیم که بلافاصله بعد از اولین خرید ، این فایل رو هم می تونید به راحتی دانلود کنید. لینک دانلود این فایل به همراه لینک دانلود فایل خریداری شده ، بعد از پرداخت به شما نمایش داده میشه. عنوان فایل هدیه "چطور محصولات آموزشی پرفروش بسازیم" هست که قیمتش 29000 تومنه و بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده میشه.
بله. بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین ، صفحه دانلود فایل برای شما نمایش داده میشه و می تونید اون فایل رو به راحتی دانلود کنید.
در سایت درآمد برتر چند روش پشتیبانی رو برای راحتی شما در نظر گرفتیم تا با سرعت بیشتری به پیام های شما رسیدگی کنیم. برای دریافت سریع فایل می تونید از طریق پشتیبانی آنلاین و یا از طریق شماره های 09192682620 و 09909964245 در واتساپ با ما در ارتباط باشید و ایمیل و شماره همراهی که در زمان خرید ثبت کردید رو ارسال کنید تا فایل رو برای شما بفرستیم. همچنین می تونید از فرم تماس با ما و یا از طریق تیکت در حساب کاربری خودتون این مشخصات رو برای ما ارسال کنید تا فایل رو به ایمیل شما بفرستیم.
اگه فایل با توضیحات همخوانی نداره کافیه از طریق تیکت این موضوع رو به ما اطلاع بدید. ما فایل رو بررسی میکنیم و یا فایل اصلی رو به ایمیل شما میفرستیم و یا اینکه هزینه ای که پرداخت کردید رو به حسابتون برگشت میزنیم. توضیحات کامل تر در این خصوص رو می تونید توی صفحه "راهنمای خرید و دانلود" مطالعه کنید.
برای اینکه در زمان پرداخت آنلاین به مشکل برخورد نکنید باید V P N خاموش باشه و از مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و کروم استفاده کنید. و ضمنا در صفحه "پیش فاکتور خرید" مشخصات خودتون رو به شکل صحیح وارد کنید. این موضوع رو در نوشتن ایمیل هم در نظر داشته باشید که ایمیلی که فعال هست و بهش دسترسی دارید رو بنویسید. ایمیل صحیح به این شکله daramadebartar.ir@gmail.com